julfest

Ikväll blir det julfest med jobbet. ska bli kul. Vi ska till mummel :) Annisen och pierre ska komma hit innan en sväng. treevligt! På kvällen sen ska vi nog ut. husaren?

Och imorn blir det shopping med jenny. och sen på kvällen ska vi ut. igen. bogrens blir det nog då:)

juuuste. Gårdagen också. Jag Jenny och Linda åkte hem till sofia. Åt varma mackor, kolla på bonde och drack vin. Och det pratades en hel del. guuuud vad roligt vi hade. Ni är så himla bra.

Nu ska jag duscha och börja göra ordning mig för kvällen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det kommer bli så kul så ikväll :) <3 puss puss

Postat av: jenny

snartsnart ska vi gå på stan. ska bli mkt trevligt med dig min favvis. o duu, jag älskar dig! <3

2008-12-20 @ 09:49:08
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback