min första julklapp

Idag köpte jag min första julklapp för iår. Brabra. Är ju bara en vecka kvar till jul.
Annars idag har ja inte gjort alls mycket. Vilat. Varit iväg med mam o pap på media markt, mio och chilli.

Börjar känna mig lite sjuk. Ont i halsen. Ont i huvudet. Idag är inte världens bästa dag för mig. Men jag tror morgondagen blir bättre.

Ska ju jobba imorn. såklart. Sedan ska jag och min bästa vän till stan och elins esplanad. Vi ska shoppa ja och jenny. Sedan ska vi förbi hem till sofia. Det blir bra.

Nu ska jag sova. god natt.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag måste verkligen börja köpa julklappar nu alltså, men var fan köper man en sån där elektrisk filt haha puss

Postat av: jenny

hihi, imorn blir de mer julklappsköp:) längtar <3

2008-12-19 @ 14:51:27
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback