partylördag

Igår blev en bra kväll. Jag och jessica. Kan ju inte bli annat än bra. Vi började hemma hos jessica. sjöng massa. Dansa massa. Gud vad roligt det är. Prata och hade det bra. Lite senare på kvällen kom soundes. :)


Sedan gick vi ner till stan. Och in på bogrens.

Och mitt ute på gatan vem tror ni jag träffar? Min vän daniel som kommit hem från los angeles. Då blev jag glad. Jag tycker om vårat prat.


Så idag mår jag faktiskt inte så bra. Trött. Tanken är nu att jag ska ligga i soffan och kolla film hela dagen. Det är ju mysigt.

Kommentarer
Postat av: jenny

söta ni är:) o fin klänning;) hoppas din helg varit super! o snart ses vi! promenix. PUSSS

Postat av: Anna

Hej snygging :) fin du var <3 puss puss

2008-12-16 @ 11:29:47
URL: http://anna1987.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback