shopping

Slutade tolv idag. Jag anna och jan åkte och luncha. Sedan blev dte solning för mig o jan. resten av dagen sprang jag runt på stan med sofia och linda. Shoppade en del olika saker. Dataväska, klänningar, linne och dricka tills imorn naturligtvis. Men gud vad mycket folk det var på systemet idag. Sedan blev det fika på pims och planera morgondagen.

Jag längtar tills imorn. Blir nog en riktgt bra nyårsafton i år :) Börjar hos sofia. Lite middag med tjejerna. Sedan ska vi på fest i vasastan. braaaaaaaaa!

Kommentarer
Postat av: jenny

jag tycker coskå de är jättetråkigt. jag som hade tänkt mig en minnernas nyår. skåla, skratta o ha så roligt som vi är så bra på! men ni får nog kul i vilket fall! imorn är de ett nytt år och nya resor väntar! älskar dig

Postat av: Anna

Du är bäst <3 puss

2009-01-12 @ 10:12:01
URL: http://anna1987.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback