Vilken bra kväll.

igår var det dags för julfest med jobbet. Jag anna och pierre började här hemma hos mig. Lite sing star, fördrink och prat. Sedan åkte vi och mötte upp de andra på mummel. Åt jättegod mat, drack gott och det blev en väldigt bra kväll. Runt en elva-tolv fortsatte pierre och jag till husaren.





Och idag har jag och jenny varit på stan. Kollat i affärer och lunchat. Nu ska jag börja göra ordning mig för kvällen. Ikväll blir det nämligen fest. igen. Jag och linda börjar hos jenny innan vi ska iväg till jennys jobbkompisar. Kommer bli skitkul. bogrens ikväll va?


Kommentarer
Postat av: Anna

Det var riktigt roligt igår, trots att jag var helt nykter :P men det märkte väl inte du av så ;) puss puss

Postat av: Jan

Ja det var en mkt trevlig kväll med mkt god mat och mkt gott sällskap! Tycker att vi allt är ett ganksa bra gäng på jobbet!

2008-12-20 @ 17:02:20
Postat av: pjer

de va kanonskoj :P

2008-12-23 @ 22:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback