en dag i götet

Idag vaknade jag av solen. Åh vilken härlig morgon! Väntade på att väckarklockan skulle ringa men strunta i det och gick morgonpromenad med kasper. Sedan in och gjorde mig i ordning. Sedan åkte jag och jenny till göteborg. Blev sittande i falköping för det blev fel med tågen. Men tillslut kom vi fram till göteborg. Vi vandra runt och jag köpte mig ett par nudiejeans, lacostskor och en väska från hm. Skulle egentliogen köpt mig ett par skor fårn nilson också men hann inte med detta då ja o jenny fick skynda iväg till tåget för att intebehöva vänta i två timmar till. Maten åt vi på bakersshop? Kycklingsallad. mums. Senare tog vi även en fika där. bra ställe. tack för en jättebra dag.

Nu ikväll blir det mys hemma. Robert kommer hit o vi ska kika på film och sånt! :)

föresten såg ja o jenny en "andraavenynkändis" i dag i göteborg. Och en från bonde söker fru. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback