ett mariestadsbesök.

Igår kom robert hit. vi kollade på melodifestivalen o sedan fick vi en impulsidé att åka till mstad. Så vi åkte iväg hem till robert och sedan åkte vi in till statt där hans kompisar festa. Och hur tur kan jag ha? isabelle var där. så blev lite drinkar och dans hela kvällen för mig och issa. Hade himla himla kul. Träffade lite folk ja inte träffat på månader, eller till och med år. Så det var en jättebra kväll. Sedan vid en tre-fyra var vi hemma i skövde igen! =) Det är bra att man får såna där impulsidér ibland. <3 tyvärr hade jag ingen kamera med mig! :P

Idag ska ja träffa jessica. Vi ska ta oss en promenad. och kanske luncha på stan? Och på kvällen ska jag umgås med jenny! Kommer nog vara riktgt nöjd med helgen ikväll =)

image214


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback