håkan hellström

image207

idag bokade ja jenny och sanna biljetter till Håkan Hellström till den 12 april i göteborg. Sanna blev nog ganska överlycklig. Jag och mamma bokade även biljetter till sound of music som jag jättegärna vill se, här i skövde! Och som jag nämnt innan har jag biljetter till både KENT i skövde och James Blunt i stockholm. Herregud alltså, bra månader framöver. <3

Idag annars gick ja o jenny på stan. fika på pims, skräll jag vet! och nu sitter jag här. Ikväll blir det nog lite TV eller film. Igår såg ja på massamassa andra avenyn avsnitt som ja missat de senaste veckorna.. Bra avsnitt. kanske blir några till idag!

Helgen annars har varit kanonbra! Mys hemma i fredags. Göteborg på lördag med elin och jenny för lite shopping. Och på kvällen.. fest hos robert och linda. Det var de två, ja jenny sofia elisabeth och robin! Blir alltid så himla lyckat med fest där.  

Kommentarer
Postat av: Linda

Tjena snyggo! Du har inte tid att träffa mig och sofia imorn eller? Jag slutar skolan 4 så vi kan ju ses på stan eller nåt när du slutar! När slutar du?

Postat av: Sofia

det är nåt med att vara där! Eller hur??? Har ju aldrig blitt misslyckat:D

2008-02-05 @ 01:26:40
URL: http://dearsofia.blogg.se
Postat av: Sanna

AAAHHHHHHHHHHH HÅKAN HELLSTRÖM!!!

2008-02-05 @ 15:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback