after work - (igen)

Imorn ska vi på after work med jobbet! Min sista dag för på måndag börjar jag nytt. dagtid. Så after worken med alla på jobbet känns himla bra. alla ska typ med.en litren firmafest är det väl egentligen. Åh vad kul.

sedan på lördag är inte riktgt planerna klara! men tror ja och jenny sa att vi skulle på stan en stund, eller? På kvällen senare blir det nog iväg till amanda en sväng. Men först ska vi möjligen kolla lite sex and the city och dricka lite vin till eller så! :)

Helger är bland det bästa jag vet.

På måndag eftermiddag ska jag på stan på dagtid och veckodag för första gången på 5 månader. wohoo =)

Kommentarer
Postat av: Lindha

Vart har du fått jobb? :)

Postat av: jenny

stan imorn, självklart:)

2008-01-25 @ 17:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback