återigen - shopping

Idag slutade pappi tidigare så vi åkte iväg för shopping direkt. Inhandlade mig ganska mycket idag. Bland annat klänning, linne, t-shirt, mysbyxor, ännu mer hårprodukter från tigi och sebastian, trosor från victoria´s secret, smycken, film och två parfymer. ska inhadla mig två parfymer till tror jag! Köpte mest från guess idag annars! =)

Just nu sitter ja med en bacardi razz cider typ. Har någon smakat den? Samtidgt har vi på tvn. Ska ut ovh äta lite sen! Idag blir det bara jag och pappa för lasse åkte hem tidigare idag.

Imorgon blir det.. shopping och bad i poolen här på hotellet. möjligen bio? Trivs så bra här.

vad gör ni andra i helg? jag vet iaf att  jessi festar lite. sötis det märks på dina söta sms <3 OCH. Någon som är sugen på utgång nästa helg? det är jag! hihi

kram från lina

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag som ska jobba hela långa denna helg :(:P fast det är ju rätt bra egentligen jö! hehe. Ja hade kanske tänkt att den 1 eller 2 februari helgen efter att vi vart i Branäs så kanske de blir fest hemma hos oss vem vet ;)

Postat av: jenny

hejhej. låter guld med shoppingen! utång ästa helg, jag är PÅ:) men är de inte då martina ska ha? så bogrens nästa helg, dans! Lägenheten ligger typ vid tatto martin. nästa vid friskis o svettis! ska du börja träna nåt när du bytt jobb, isf blir jag gärna din träningspartner!;)

2008-01-12 @ 11:42:22
Postat av: Eliiine

åhh vad avis jag e på dej=) YES nästa helg e det big party, laddade svar ja! miss you

2008-01-12 @ 15:07:03
Postat av: Jessica

Ja men nästa helg är det ju borgens så då är jag på. Hur har du det annars då? Vill med shoppa. Ska bli kul att se vad du handlat för något =) Pussssss

2008-01-12 @ 19:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback