Jobb igen

Idag vakna ja vid tio av väckarklockan. Men jag var alldeles för trött. Ja helt slut faktiskt så fick ställde om den ett antal gånger. Sedan vid tolv kom min mamma hem på lunchen. Då tvinga ja upp mig själv och vi tog en promenad med Kasper. Sedan var det dags för jobb för första gången sen semester. Gick bra men var trött hela dagen. Går nog fortfarande på amerikansk tid. eller lite båda kanske.

Väl hemma nu har ja kollat på gerys anatomy säsong 3. Återigen. Kan se det om och om igen. Och något måste jag ju titta på nu när ja sett klart alla sex and the city avsnitt. Men snart ska ja krypa ner i sängen. Måste få sömn.

Ska ställa väckarklockan imorn också så jag hinner med något värt innan jobbet. Vad nu det kan vara?

Helgen kommer bli himla  bra tror jag. Återkommer om den senare.

God natt på er iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback