och solen lyste

idag åkte vi in till washington DC. Solen lyste och det var varmt. eller ca 10-15 grader. men det kändes vår. Vi gick promenad runt och kollade olika saker och platser i Washington.tex vita huset, washington monument, lincoln monument, minnes platser från krig. Sen vet ja inte va de andra hette men vi kollade även lite kända platser från filmer. typ forest gump. Var en jättebra dag! Men mina ben är helt slut. vi har gått ovh gått.

På eftermiddagen hämtade vi upp paps jobbarkollega som också ska hit för arbete. Och nu på kvällen har vi ätit middag ute. gott.

Imorgon ska jag kolla på lite tv och gå i affärer =)

kram från lina

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag jobbar idag :) Sen vet jag inte mera kanske mer vem vet! Hoppas du har det bra så ses vi när du kommer hem snygging

2008-01-07 @ 10:40:23
Postat av: jenny

åååh mysigt:) man blir glad av att läsa din blogg men även lite avis.

2008-01-07 @ 18:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback