semestern fortsätter

God kväll, eller god morgon? God dag? Här är det iallafall kväll.

Idag vakna ja när pappi skulle iväg till jobbet. Jag myste till tv. Kollade lite ser serier och sedan en film. Sedan upptäckte jag det fina vädret så tog mig en promenad och satte mig i solen. 18 grader och solsken. Det har inte varit så varmt här i jan på hur många år som helst. Vi har tur. Skulle nog hålla i sig imorgon också!

Efter min stund i solen gick ja och kollade i köpcentrumet. Gick runt och kollade ut saker ja ville ha. Imorn ska nog shoppas också o inte bara titta =)

och så nu då. Vi har precis vait ute och ätit middag. Vi åt på en mexikansk restuarant. Var jättegott! Och nu blir det kanske sex and the city.

go natt =)


Kommentarer
Postat av: jenny

jackan på vero moda dui vet;) hihih. låter hårligt i din blogg. vill se bilder med!!!!!!!!!!

2008-01-09 @ 16:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback