Vart tar helgerna vägen?

Och så var även söndagen snart slut. Hur kan helgerna gå så snabbt? Tiden bara rinner i väg? Och jag är himla trött efter den här helgen. Fredag och utgång med jobbet. skitkul var det. Var först på pims och åt buffe och drack lite dricka. Vi var även inne på husaren. Och sedan gick vi till vatra, mötte även upp jenny då! dansa lite, prata lite och hade det allmänt trevligt med alla.

På lördagen sen, mådde väl lite sisådär. Jag och jenny gick på stan. Fikade på pims och åt lunch på fuego:) mysigt. Sedan var det hemma och fixa allt inför kvällen. Ja och jenny var hemma hos henne. Sjöng kareoke och tittade på sex and the city och drack lite vin. Sedan runt en nio åkte vi vidare till ellinor där bland annat hon, amanda jessi, sanna, emma, anna och mikalea väntade. + lite annat folk. sedan voda och sedan hem ganska tidgt.

På söndagen nu då. TV hela dagen. sex and the city faktiskt. igen. har börjat om. haha.. Har även hunnit med att handla på maxi och hämta kläderna på jobbet som ja bytte om ifrån i fredags innan utgång. Några jobba idag så kul att träffa dem =) Nu på kvällen såg jag på ciao bella och sedan blind date med pappa och mamma! och nu ska jag se på ett sex and the city avsnitt. sen ska jag sova. För imorgon börjar jag tidigt. klockan åtta.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Fest hos oss på fredag ;) Hoppas du kommer :) vi hörs iveckan? eller kan du ses ikväll kanske? jag är ensam hemma :P puss

Postat av: Linda

Du sofia kunde inte på fredagen för hon jobbade kväll, kan du på lördagen? jag menar jag vill ju att alla mina kära vänner ska komma :( tråkigt om nån av er inte kan..För om du kan lördagen kan vi ju kanske flytta festen dit så kan sofia också!

2008-01-28 @ 19:52:31
URL: http://liiindab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback