washington DC

Hej, igår kväll landade vi här i USA, washington DC. Typ klockan nio svensk tid. typ tre tiden här så blev en lång dag. Var den skönaste flygturen jag haft. Man fick mycket mat, snacks, förrätt, lunch (som man fick välja), efterrätt, mackor och hur mycket dricka man ville också. soft drinks, olika viner och olika drinkar! Sen fanns det ju film och välja på. såg någon typ the nannys daires, Och sen sex and the city som ja hade med mig på datan. och lite mer av high school musical 2. Allstå jag kommer vilja flygga första class jämt nu. till och med toaletten var bra =) man såg ut bland molnen.. men bäst av allt var stolen/sängen man satt i. Var som att ligga hemma i soffan och kolla på tv =)

sedan tog det sjukt lång tid att komma igenom tullen (fingeravtryck av alla ens fingrar och ett kort och en förklaring till vad man gjorde där) sedan åkte vi o hitta rätt till vår hyrda bil och sedan åkte vi hem till hotellet. På kvällen sen gick ja o pappa ut och åt kvällsmat. Det var kö till att få komma in i resturangen. Så vi gick in i en filmaffär. Även efter maten, runt en nio gick vi även i köpcentrumet. Herregud hemma stänger de 7 vardakvällar. Här har de uppet halv nio en lördagkväll =)

Nu idag väckte pappa mig 6 amerikans tid. Jag sov tydligen på min Ipod.. Nu ska vi snart äta frukost och sedan iväg till Washington..


Kommentarer
Postat av: Linda

jaha så du följde med nu alltså:) Kul! När kommer du hem? Då måste vi ses iaf! PUSSSSSS

Postat av: jenny

åååh, hätligt låter det. har väntat på att du ska skriva. :) låter underbart faktiskt. hoppas du har det braaaa. hur är vädret? PUSS

2008-01-06 @ 16:14:26
Postat av: Sofia

Hej Sötis. Låter inte helt fel att ha semester:D Är du inte i Grensboro??? Pusss

2008-01-06 @ 17:48:14
URL: http://dearsofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback