allsång på husaren




Igår runt en 17:00 åkte ja o jenny hem till bettan. Där var redan sofia och linda. Det blev förfest med roliga spel o kortlekar. Sedan åkte vi ner till stan. Gick till husaren. Missade tyvärr allsången.. men hade himla kul ändå :) tack för en jättebra kväll..

Och idag har ja o mammi gott på stan. Shoppade en del. nagelack, klänning, film, solisar och lite annat bra inför resan. På måndag åker vi nämligen till cypern, ayia napa. Så idag efter stan började jag ta fram kläder. och jag kommer ha med mig på tok för mycket. Jag tror inte jag fattat innan hur mycket kläder jag har. Och jag vill ha med mig ganska mycket också. Ska fortsätta min packning imorn.

Ikväll ska jag och mamma på bio, på mamma mia! 18:30 har vi biljetter till. ska bli mysigt. den verkar söt tycker jag. Innan nu ska vi äta god mat här hemma, grillat. Och senare ikväll ska jag titta på min nyinköpta film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback