AYIA NAPA 08

Jag är fortfarande trött efter naparesan så har segat mig med bilderna. Men nu ska jag ta tag i det. Lite iaf.



Vi hade det iaf hur bra som helst. luftkonditionering var ett stort plus att ha på resan den här gången. (tyvärr hade vi på något för kallt så nu är jag sjuk). Dagarna såg egentligen ganska lika ut. Min väckarklocka ringde. försökte väcka alla andra. runt en elva-tolv palla vi oss ner stranden. sola och bada. Sedan hem. Jag och elin la oss vid poolen medan sanni och jessi tog sig en vilostund. efter nån timme gick ja o elin upp och gjorde desamma till klockan åtta typ. Då fixa vi iorning oss för kvällen. festfestfest var det då. partypeople in da ayia napa. typ. Förfesta med våra grannar över och bredvid mest. sedan gick vi ut allihopa oftast. till grabbarna grus. sedan bluemoonbar några dagar. Ibland stanna vi till vid froggs o andra ställen såklart:)














sådär ja :) som sagt, en kanonbra resa. tack älsklingar ;)

Ida har jag varit duktig. Cyklade till jessica. gick långpromenad sedam till stan för fika och handla dricka inflr kvällen. sedan cykla jag hem. det var varmt. Nu ska jag förbereda mig inför kvällen. då blir det fest :)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh vad man längtar tillbaka lite nu när man ser alla bilder eller. Måste få dem snart. Ayia napa 08, underbart =)

2008-07-31 @ 15:52:05
Postat av: jenny

fina bilder:) ni ser verkligen ut att haft det underbart <3

Postat av: Ericsson

Ser ju inte dumt ut, Strandberg:)

Hade det ap varmt eller?

2008-07-31 @ 17:08:42
Postat av: Eliin

hallå asså ja vill verkligen tillbaka NUNUNU, ja döööööör här hemma, kan vi inte åka typ, aah imorn hihi puss pådej, vi e bäst<3

2008-07-31 @ 18:04:56
URL: http://eliiine.blogg.se/
Postat av: Jocke

fan va nice!

2008-08-01 @ 15:15:19
Postat av: jenny

vill utomlands NUUUU, sakanr dig!

2008-08-04 @ 15:53:48
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: Kumman

Hej!! Lina du e ju grym på att blogga ju. Hade grymt kul där nere. //Robin

2008-08-05 @ 17:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback