idag har jag hunnit med en hel del

Vilken bra dag det blev idag. Jag har hittat på massa grejer och har världens bästa vänner.

Dagen började med att jenny ringde mig runt en tio och jag fick tvinga mig upp ur sängen. Vi åkte till herrekvarn för att bada och sola men mulna på ganska fort. Så vi åkte hem och sedan till stan. shoppade och åt glass på torget. mysigt.



På eftermiddan skulle jag träffa sofia. Hon fick en impulside och vi åkte til götet. Shoppade ännu mer och åt god sallad:) Tågresan den gick ganska snabbt den också då vi pratade igenom den..



Väl hemma mötte ja upp jenny (igen) och vi tog en promenad. eller så kan man säga att hon följde mig en bit hem :)

och imorn blir dte fest. skitkul.

Kommentarer
Postat av: jenny

tack för igår:) du är världens bästa vän <3 ses sen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback