svensk sommar

Imorse kom vi tillbaka till skövde från ayia napa, ja o mina tjejer. Och vi har haft det hur bra som helst. (imorn kommer bilder och uppdatering om resan) Men här hemma är vädret jättebra också ju. Svensk sommar är ganska underbart tycker jag.

Så idag har jag njutit av dagen. Träffade jenny det första jag gjorde. Vi åkte och köpte vindruvor och lite godsaker och åkte upp till simsjön för lite bad och solning. mysigt. Sedan åkte vi hem till mig. fixa lite och kolla lite ayia napa bilder. Sedan åkte vi ner till stan för shopping och lunch. Vi åt god sallad på voda och sprang runt i affärer. vi hann dock inte klart. Ska nog dit imorn. Köpa en lila fredperry tröja. Och ett halsband med bra betydelse ;)























En jättebra dag var detta. Har saknat dig jenny :) Imorn ska vi troligen iväg och bada igen. Fast vid nån annan sjö tror vi isf. På eftermiddan/kvällen blir dte möjligen fika med sofia. Det hoppas jag på!

Kommentarer
Postat av: jenny

ååååh. jag är så glad att du är hemma igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback