återigen söndag.

God morgon. vaknade ganska nyligen. Har hunnit få i mig lite frukost och nu sitter jag här. Men hur kan det komma sig att ändå fast dte var långhelg så kommer söndagen så snabbt ändå!?. Men jag har bara två veckor kvar tills min semester. Och som jag nämnt har jag massa saker att se fram emot.

Hela gårdagen gick åt till att titta på film. såg väl en sisådär 5 filmer.. men det var mysigt att inte behöva göra någonting. Men idag har jag iaf lite mer planer för dagen. Ska till stan vid tre för shopping med jenny, sedan ska vi fika tills kvällen, eller till 18:00 för då ska vi på den efterlängtade bion. sex and the city, film igen jag vet. men ja hoppas jag kommer älska den här filmen ikväll.



Och imorgon, jobba såklart. sedan ska ja till tandläkaren vid 15:20 och sedan ska ja träffa mina tjejer som ska med till ayia napa. VI har nämligen fått bokningskatalogen. Så vi ska beställa lite inför resan :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaa jag älskar gossip girl! hur många avsnitt har kommit ut? så jag vet när jag ska börja om :P hihi

Postat av: Linda

Gött! då har jag lite att se fram emot :P hehe

2008-06-22 @ 19:37:37
URL: http://liiindab.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh jag vill också se SATC <3 Erkänn att du vill se den filmen igen på bio :P då har du en kandidat att gå med :P puss

2008-06-24 @ 19:17:26
URL: http://anna1987.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback