att-göra-lista

Hej. idag har ja träffat jessica och sanna efter jobbet. Vi fika på pims. Vi har planerat och pratat om de kommande veckorna och alla trevligheter vi ska hitta på.

Midsommar i helgen såklart, något med vännerna blir det ju.
27-29 juni, shopping och fest i stockholm med jessica och sanna. (jenny och elin?)
4-(6,7,8 någon gång) juli ska jag och jenny till västkusten.
14 juli-28 juli, ja o mina tjejer ska till ayia napa. Dagen innan blir det övernattning och förberedelser :)
2 augusti, ska till mallorca med min familj.

Jag längtar.

Imorn ska jag träffa sofia, linda och troligen jenny om hon mår bättre. Vi ska dricka lite vin och kolla på svergies match. ska bli himla kul.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker ju du ska vara hemma när winnerbäck spelar och när alla bra artister kommer till mariestad, dålig planering Linis ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback