en hälsning från ume

nyduschad sitter jag på hotellrummet o myser, är ganska trött. Vi bor på snandic och har utsikt över umeälen.

 Vi gick av tåget i umeå vid en halv nio i morse. då hade vi åkt i typ 14 timmar. Fotbollsmatchen hörde vi eller aa olle och jimmy på radio. glaaa för målen blev vi iaf allihopa. satt mest i resturangvagnen under kvällen sedan gick vi in o sov. nanna gott..

Idag har vi gjort iordning vid mässan. ute i skogen är det. vid en skogsväg.. :) sedan vid en fem tog jag och anna en fika på stan och sedan fortsatte vi med lite shopping. himla bra shoppingstad är umeå allts. Jag inhandla mig armband, ett linne blått med lite volang, tights, och en klocka.. och jag skulle kunna gå i flera timmar till, men vi var tvugna att springa o möta olle o jimmy på resturangen för god mat...

nu ska vi bara slappa idag, ha en myskväll helt enkelt. med choklad, chips och sex and the city. underbaart.. god kväll på er.


Kommentarer
Postat av: jenny

kul att du uppdaterar :) kul att de va en bra shoppingstad. o att ni har de bra. sex anf the city är inte fel! PUSS älskar dig

Postat av: Anna

Åh det var så mysigt den kvällen! Puss

2008-06-24 @ 19:21:19
URL: http://anna1987.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback