för vi ska till stockholm



Hej på er.
Jag förbereder mig för stockholm. Packar det sista.Har duschat och ska snart bytta om också. Känner mig dock fortfarande sjuk, hosta och ont i örat. Typiskt jag vet. Men jag hoppas på en förbättring snarast. Ska iväg och möta upp mina resekamrater jessica och sanna lite senare så ska vi ta tåget.

I helgen nu ska jag alltså shoppa. väska, skor, solisar, kläder och en himla massa hoppas jag på. :) Och så bli det lite fest. såklart.

sedan har jag bara 5 dagar kvar till semester. Det känns också ganska bra. Och den börjar med en resa igen, underbart. Jag och jenny ska till stenungsund, strömstad och troligen marstrand. Och på västkusten stannar vi i några dagar! åh så mysigt.

Ha en jättebra helg! kraam!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ett par lite mer fin skor, höga sådana och sen ett par slip in eller vad de heter och ett par gula tygskor med snörning :) ha de så bra i sthlm nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback