hemma från umeå

Jag är hemma från umeå. Känns skönt. Vi hade lite tur med vädret fre och lör så fick se lite bra sidor av umeå. Har shoppat, ätit god mat på resturanger, sätt umeås uteliv, bastat på hotellet längst upp med utsikt över umeå. det var fint. Och sen har jag jobbat, naturligtvis. men det är skönt att ha varit borta lite tycker ja :) men nu är jag hemma igen.
Tyvärr hade jag inte med mig kameran så mycket men den första bilden är iaf från hotell fönstret.





Och här hemma har det varit studenten. har kikat på lite bilder. ett år sen var det nu för mig. det är en av de bästa dagarna jag haft. Gud så underbart.


Nu idag ska jag träffa jenny. Vi ska äta lite mat och kolla på stan och balen. Måste fixa ordning mig nu.



Kommentarer
Postat av: Anna

Vi hade det faktiskt riktigt mysigt i Umeå! Längtar nästan tillbaka lite, det var en fin stad med underbar shopping som måste utforskas mer :P puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback