jag längtar till stockholm..

Nu är tisdagen också avklarad. och jag längtar lite till helgen. Då är det nämligen dags för den första resan i sommar. Då ska nämligen jag jessica och sanna ( o möjllgen jenny?) till stockholm. Har så himla mycket jag vill shoppa, bland annat väska, skor, glajjor o klänningar. och imorn kommer lönen, lite lägligt tycker jag :) Och här ska vi bo.



Men så dagen idag. den var bra. vi tog kort på jobbet och var ute och åt lunch på vatra. det var gotti. på eftermiddan tog ja buss hem o la mig i soffan (skräll, men jag är faktiskt fortfarande lite sjuk så för en gångs skull har jag en ursäkt) Jag somna till en film. vilket jag typ aldrig gör. hehe.

kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Dagen idag var en riktigt bra dag ;) 64 arbetstimmar kvar till semestern ;) puss

Postat av: jenny

de är fördelen med sånt här väder, man kan ligga inne utan att känna dåligt samvete för man inte är ute :P hihi. o biljetterna är fortfrande jättedyra upp till sthlm:(

2008-06-24 @ 20:43:48
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback