SATC är bokat

God kväll. Har ju glömt att berätta att jag och jenny har bokat och hämtat upp sex and the city biljetter. vi ska gå på  söndag. längtar!


Gårdagen var verkligen hur kul som helst. Jag sofia och linda var i stan i sofias föräldrars lägenhet. Skulle kolla fotboll men vi blev sittande ute på balkongen med vin, cider och lite chips. helt underbart var det. massa bra musik hade vi också. PUSS på er.






Och så idag. lite trött var jag till jobbet. men gick bra. Vi åt lunch på riviera idag. det var gott. sedan träffa jag jenny en stund. hon är sjuk. men vi gick upp till stan och inhandlade lite saker. Jag fick med mig en kjol från hm, en strandväska björnborg, solpuder, saltvattenspray från björn axén och ett nagelack från depend. sedan la vi oss hemma hos henne o slappa till playa del sol. Lånade även med mig den hem. så har legat och kollat på det hela kvällen.

Kommentarer
Postat av: jenny

jag längtar ihjäl mig till söndag! hihi, ni ser ut att ha roligt;) snyggingar är vad ni är <3

Postat av: Anna

Ta det lugnt med alkoholen ikväll va ;) haha nej då, hoppas det blir en bra kväll, SATC har förresten fått grymma rescensioner. Puss

2008-06-20 @ 11:08:03
URL: http://anna1987.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback