made of honor



1:a juni.

Nu är jag hemma igen. Jag och jenny har varit på stan. Vi satt på torget och åt glass, fönstershoppa och satte oss i parken medan vi vänta på att bion skulle börja. Vi gick på made of honor. söt kärleksfilm.

resten av dagen har jag solat, gick upp ganska tidgt och har legat ute. Lyssnat på musik, läst ut gossip girl och bara latat mig och njutit av solen. Nu är verkligen sommaren här. hur fint väder som helst har vi haft det hela helgen och dagarna innan. Och halv nio visade temperaturen 24 grader? underbart.

Kommentarer
Postat av: jenny

mkt söt kärleksfilm, älskar att gå på bio <3

Postat av: Linda

Ja du vet sånt vi vi har vart på förut med en hel helg så billigt på hotell :) vi har inte bestämt än vart och när men:P

2008-06-03 @ 09:13:57
URL: http://liiindab.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja du vet sånt vi vi har vart på förut med en hel helg så billigt på hotell :) vi har inte bestämt än vart och när men:P

2008-06-03 @ 09:14:09
URL: http://liiindab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback