sommardagar

varför måste man jobba de här underbara dagarna? Jag vill bara vara ledig och njuta av solen o värmen. och idag är det 1 månad och 10 dagar kvar tills ja o mina tjejer åker till cypern. ÅH då blir det solning o party varje dag.



Idag har ja o anna cyklat runt i skövde. eller från jobbet till maxi iaf o sedan till stan. eller anna på sadeln och jag på pakethållaren. Det var lite kul. på parkeringa, på vägar, ja vi var lite överallt. hehe imorn hoppas vi på en hyffsad kort dag. så ska vi till bolunger för picknick. sjukt mysigt blir det. sedan blire stan.

och på kvällen blir det party med mina tjejer. hemma hos jenny, eller utanför där? jag läängtar mycket.. så imorn blir en underbar dag. sedan är det helg, det behövs för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback