umeå snart

packning pågår. i sista sekund blir det lite. och tror ni inte att ipoden inte funkar? detta har hänt en enda gång innan. När vi åkte på mässa till stockholm. vilken otur jag har. lägger in låtar på min mp3 istället nu.

lite svårt att packa ner kläder också tycker jag. vad ska man ta med upp enda upp till umeå? lite varamre kläder iaf.

Tåget går vid halv sju. och sedan åker vi hela natten och vaknar upp i umeå runt en halv tio imorgon bitti. Då blir det att åka till mässan och fixa o sedan ska vi gå på stan. vilket jag hoppas vi hinner den här gången! :) vore kul

nu ska ja fortsätta min packning. är tillbaka på söndag.

PUSS på er

Kommentarer
Postat av: jenny

hoppas du har de bra! Pusss<3

Postat av: Anna

Tänk att man alltid är sen och seg när man ska packa för att åka bort, haha vadå ute i sista sekund liksom ;) puss

2008-06-24 @ 19:22:18
URL: http://anna1987.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback