stockholm 27-29 juli







Jag är hemma fårn stockholm nu. och har haft dte underbart bra. Fredagen började med lite förfest direkt när vi kom fram typ. Lite prat och lite bra musik :) sedan blev det utgång inne i stan. TREVLIGT.



Sedan var det lördag. Vi gick upp och åt en jättegod frukost på vandrarhemmet. de hade typ allt man ville ha. Sedan gick vi ut på stan för shopping. Jag inhandlade mig lite linnen, klänningar, skor och lite till. Vi luncha också på ett bra ställe. Sedan åkte sanna och jessica tillbaka för att förbereda sig för kentkonserten. Jag fortsatte med stan en stund. Återvände sedan hem och satt med när de börja förfesta. sedan när de gick börja ja fixa orning mig själv och tog en promenad. sedan åkte ja bort och mötte jessica efter konserten och sedan kom även sanni. Vi satt på en pub och prata o hade det allmänt bra.






Och sedan söndag, var dags för frukost och packning. sedan stan i några timmar innan hemfärd. Så blev en hur bra helg i stockholm igen. Vi åker nog tillbaka snart! Tack jessi o sanni för en jättebra helg.

Nu blir det fotboll o film, kram!

Kommentarer
Postat av: jenny

ni ser ut att haft de mysigt:) synd att biljetterna var så dyra. men vi ses imorn o bokar barca resan:) <3

Postat av: Sanna

Haha sköna bilder på mig :P

laddad? oja

tack för helgen, kanonkul! =)

2008-06-29 @ 23:06:13
Postat av: Anna

Spanien vann!!!!!! Bra att du har haft det bra i helgen nu är iaf min helg fulländad efter den segern ;)

2008-06-29 @ 23:17:21
URL: http://anna1987.bloggspace.se
Postat av: Linda

hihi jaså, vi pratade om de nu på msn bara :) saknar dig massor<3

2008-06-30 @ 10:47:28
URL: http://liiindab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback