borta bra - hemma bäst

Nu är jag hemma från stockholm. Och det har varit helt underbaaaart.
Tågresan började på lördag runt en två. Det gick snabbt och enkelt. Väl framme handlade vi lite mat. Gjorde kycklingsallad med gott bröd och gjorde ordning oss inför kvällen. Började förfesten på vårat boende och fortsatte sedan till sannas kusin johannes som hade fest. Himla kul. Vid ett ungefär åkte vi in till stan för utgång. Vi följde med lite stockholmare till en bra rockklubb.

     

Och sedan på söndagen. Jenny och jag ställde väckarklockan och gick ner till stan för shopping. ett antal timmar senare gjorde sanna och jessica oss sällskap och vi vandra runt på stockholms gator och inhalade oss lite. På eftermiddan shoppade vi på söder, där vi bodde. Och på kvällen var det dags för james blunt. Det blev över förväntat och han var himla bra tycker jag! och jättebra och kul i mellansnacket. Jättebra kväll..

     

Och sedan var det måndag. Vår sista dag. Återigen ställde ja o jenny klockan och begav oss in till stan. Shoppade lite mer och åt god lunch. Sedan kom sanni och jessi igen. Och vi gick på åhlens innan vi tog tåget hem.

  

Var en himla bra helg tycker jag. Tack mina vänner, och puss på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite avis på att ni träffade björn där ;) vad sa ni till han? :P hehe krrrraamis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback