och så var det helg igen

Och det tackar vi inte nej till. Och jag sa ju att jag skulle återkomma om helgens händelser. Idag kommer robert hit. vi ska äta massa onyttigheter tror jag och kolla på lets dance, så ska det låta och någon film antagligen. Riktgt fredagsmys alltså. Och sedan imorgon, dagen bli väl till att slappa men på kvällen ska jag troligtvis till issa. Festa lite och så i mstad. Får nog mer info om detta snart tror jag. :) Men kan bli en rikgt bra helg den här också. det tror jag.

Och nu är våran resa till storstan klar. Stockholm alltså. Vi ska ju dit över påsk och umgås, kolla in shopping, uteliv och framför allt james blunt. Och nu är lägenheten klar också. Vi ska bo mitt på söder där sanna lånat oss en lägenhet av en bekant så det är ju helt toppen tycker jag. Jag längtar så!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback