planer då?

Då var det fredag igen. slutade vid tre idag, skönt. och vad har vi för planer för helgen då? Ikväll blir det nog utgång. Ska iaf hem till jessica och sedan med till hennes o jenny arbetskamrat. och sen ska nog iaf ja o jessi ut. kuuul. och sedan imorgon, då blir det melodifestivalen. Jag tror nog mest på tjejerma, sanna nielsen eller charlotte perrelli men om jag får välja ska bwo nog vinna. Antigen får ja kika på det här hemma eller så kollar jag möjligen med jessica. I helgen ska jag även hinna med några sex and the city avsnitt och lite städning.

Och idag är det annas födelsedag, hon blir 21 idag. Så igår var vi hemma hos jimmy och fira henne lite. eller vi lagade mat, lövbiff och potatis med vitlöksmak och en sås. Och så baka vi kladkaka. allt var mums:) myysigt.

Nu ska jag nog börja göra ordning mig för kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback