söndagsfika

Idag har jag känt mig ganska seg från gårdagen. Det har blivit en hel del sex and the city avsnitt och även några från andra avenyn. Vid halv fyra var det dock dags att ge mig ner till stan för att träffa tjejerna för lite fika på pims. Det har börjat bli en vana att fika eller äta lunch under helgen. Idag diskuterade vi våra planer för utomlandsresan. Jessi sanna och elin gick lite tidigare men ja o jenny satt kvar o tjöta och gick sedan o sola för första gången i år. eller för första gången på en himla massa månader till och med. och efteråt trodde vi att vi kommit undan utan att bli lite röda. men det ser jag ju nu att ja hade lite fel med. så har bränt mig för första gången i år också! hehe. 

Och nu då, mina fortsatta planer för kvällen är just sex and the city. Man mår så bra av de avsnitten. så go kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback