tionde mars

Och så har vi kommit in en bit i mars. Och jag vill ha vår. Jag kollar på bikini och klänningar på internet. Har hittat en hel del som jag vill ha. Men får väl välja ut ett par iaf. åh vad jag längtar efter värme och sol. Då kan jag börja cykla till jobbet och få några extra minuter att sova på morgonen. gooodie. Idag annars träffade jag mina tjejer på stan (på pims,haha) Och sen här hemma har ja kollat på sex and the city. ska börja med säsong fem nu (återigen,haha:P) älskart. men måste nog förnya min sysselsättning efter jobbet i fortsättningen, lite iaf.

Ne nu ska jag fortsätta mitt sökande på nya bikini o klänningar!


Kommentarer
Postat av: jenny

åååg sex and the city, bästa serien;) gud vad jag älskar't. har med suttit i timmar o kikat bikinis o sommarkläder, hoppas de finns fina saker i sthlm nästa helg, då blir det SHOPPA!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback