vecka 10

Efter jobbet idag tog vi oss en promenad till stan. Där mötte jag upp jessi och vi traska runt på stan. Hittade mig en del fina saker faktiskt. återigen! Nu ikväll ska jag kolla på andra avenyn och några avsnitt av min favoritrserie, sex and the city.

Och så gårdagen. Gick till jessi efter jobbet. Där även elin vänta så laga jessi lite mat åt oss. Lövbiff o potatissallad. det var gooott. och lite kakor till efterrätt ;) sen kolla vi i lite reskataloger och på lite tv o så kom även sanna dit och umgicks lite.

Imorn ska ja träffa jenny. vi ska kolla in stan och äta mat ute?!.  riviera t ex? myyyysigt.

Lite mer om helgen kommer senare, men nu ska ja kolla mina ayianapa bilder. kraaaaaaaaaaaaaam på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback