anna och lina lyckas igen.


Igår kom annsi hit på kvällen. Vi åkte till china town för att köpa mat. Det skulle ta 25 min men tog 50 min. Som tur va var maten god. Tog med den hem till mig och öppna vinet och kolla idol. Kvällen fortsatte med bra musik, prat, dans, sång, massa videoinspelningar som är himla roliga idag.

"-lina,det är en kork på vinflaskan, -Nej det är bara som vi tror ju. 5 minuter senare. - Det är fan kork anna. - Är det? Då måste vi ha en kapsylöppnare"

Blev iaf lite vin, cider, bacardi razz och goda mjölk drinkar för kvällen. Vi lyckades verkligen för vi hade hur kul som helst. ÅKte inte ens in till stan som var tanken utan fortsatte hela kvällen hos mig. världens bästa annsi och jag <3




Vid en tre somnade vi iaf gott. Efter ja hade pratat med robin en stund så anna hann somna innan mig tror jag. Och nu på morgonen har anna varit jättegullig och städat lite hos mig. Sen åkte vi in till stan och fika och kolla runt. mysigt. Och nu ska vi sätta på en film. mer mys. Så hoppas vi att vi ska må lite bättre snart;)
Tack för en himla bra kväll igår iaf sötis. och idag med :)


Kommentarer
Postat av: jenny

ni ser ut att ha haft de roligt, tack för alla mmsen igår:P hihi. videon va rolig;) pusss <3

Postat av: Anna

Shit alltså lina jag är fortfarande bakis ;) Men roligt var det :) Tack för en bra kväll gumman puss puss

2008-10-11 @ 21:37:12
URL: http://anna1987.bloggspace.se
Postat av: Elin

Skit snygga strumpis lina! var har du köpt dem? :) pusss <3

2008-10-12 @ 20:55:00
URL: http://eliiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback