äntligen helg

Åh vad skönt med helg. Har Legat i sängen i ett par timmar nu och sovit. Väldigt skönt. Ikväll blir det myskväll hemma. ska ligga i soffan och kolla idol och nån film.

Igår hade jag jättekul. Kvällen började hemma hos jessica. Ja jessi och sanna innan vi tog taxi till soundes. Senare kom även elin med nån/några arbetskamrater. kul:) Efter lite förfestande gick vi in till stan.



Och så in på bogrens, dans dans dans. Var längesen jag var där nu ju. Har blivit husaren och vatra bara de senaste. Hittade även pierre ute. Sen blev det väl en ganska tidigt hemgång för mig. Men som sagt. skitkul.


Imorn ska ja och jenny luncha på stan. Som vi börjat göra minst en gång varje helg. Det är mysigt. Imorn blir det pims. Och på kvällen kommer jenny sofia och linda hit. Utgång igen med mina tjejer. Harrys på kvällen. himla bra dag blir det på lördag. Vilket fick mig att tänka på att jag måste städa.

Ne men nu först blir det soffan.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men imorn Lina måste vi ta oss en Saint Tropez ute på harrys eller vad säger du ;) Ska bli så kul att träffa er! Skulle vi äta nåt också eller? PUSSS<3

Postat av: Jessica

Ja det var en riktigt rolig kväll faktiskt. En av de roligaste på länge, puss puss <3

2008-10-17 @ 22:10:26
Postat av: jenny

gud va jag blir partysugen, fin din kjol är asså,bra köp! ses snart <3

2008-10-18 @ 11:55:10
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha jo ni hade riktigt kul va ;) Bra att det blev en lyckad kväll :P puss puss

2008-10-18 @ 12:23:35
URL: http://anna1987.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback