i helgen var vi i stockholm

I fredags åkte jag jenny sofia och linda till stockholm. Åkte direkt till hotellet, drack lite vin o cider. Lyssna på musik, prata och körde våghals. Och senare på kvällen in till gamla stan där vi åt lite god mat och drack lite vin på ett mysigt fik.




På lördan gick vi upp rätt tidigt. Vid lite efter nio gick vi ner och åt frukostbuffe. Det var himla gott. Sedan åkte vi in till stureplan för lite shopping och fortsatte sedan på drottninggatan. Innan vi åkte hem gick vi och åt lite sallader.



Efter stan var vi ganska så trötta. Ont i fötterna (speciellt linda som inte ens kunde gå) så vi vilade lite och gjorde ordning oss. Började med lite cider och vin. Och fortsatte vågals. Sofia fick leka säl, linda apa. jag fick köra lite breakdance. Lite kul.


Här är ja och mina fina tjejer. Klockan blev halv ett och vi åkte in till stan. Gick till stureplan och in på laroy.

På söndagen var vi ganska sega. Låg kvar i sängen ganksa länge. Det var himla mysigt tycker jag. vill ha mer sånt. Sedan packa vi. Åkte in till stan och låste in grejerna. Gick runt i affärer och kikade runt och åt lite mat. Blev även en fika på tågstationen innan tåget gick hem vid sex. Blev en försening på en halvtimme. Väl hemma duscha jag och gick och la mig. typ.

Blev inte så jättemycket shopping för min del. Men hade en jättebra helg med mina godingar. älskar er. <3

Och idag har ja träffat jenny. Vi kolla stan en snabbis och sedan laga vi mat (eller kan väl typ säga att jenny laga åt mig) det mysigt. Du är så bra sötis. Promenera hem. Och nu är det snart läggdags för mig. natti natti.

Kommentarer
Postat av: Elin

va kul ni sett ut o ha det, jätte fina bilder oxå! pusss<3

Postat av: Linda

haha ne och jag kunde inte ens gå :P Tack för en helt underbart roligt helg sötnos!

2008-10-07 @ 19:49:30
URL: http://liiindab.blogg.se/
Postat av: Anna

Ni ser ut att ha jättemysigt och roligt :) puss puss

2008-10-07 @ 20:13:34
URL: http://anna1987.bloggspace.se
Postat av: jenny

gud, vill till sthlm igen. SNART:D <3

2008-10-09 @ 15:39:36
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback