jag sökte dig och fann mitt hjärta.

Igår kväll kom vi hem från mässan. Hade lite problem att ta oss hem från jönköping. Körde lite fel. Men på kvällen åkte ja till jenny. Vi fika på pims och tittade på the notebook. dagboken-jag sökte dig och fann mitt hjärta. Gud vad söt den är.

Men mässan här då. Åkte ner i onsdags. Jobbade, fixa lite på hotellet och åt thaimat. Sedan blev det mys på rummet.



På torsdag blev det också jobb på mässan hela dan. Sedan gick ja anna och linda på ikea och a6. Köpte mig halsduk o vantar. Senare på kvällen basta ja o linda på hotelet och sedan gick vi till carlssons och tog oss en drink. Sedan blev det cider på hotellet.


Fredag. Jobba igen. såklart. På kvällen åt vi på tusen och en natt. Jättebra kväll hade vi.




Och så lördagen. Jobbade till tre. packa ihop. Åkte som sagt lite felkörningar hem.

idag ska ja träffa jenny. vi ska gå på stan lite. och fika eller äta lunch. mysigt. sedan blir det film och ta dte lugnt hemma.

Kommentarer
Postat av: jenny

ni ser ut att ha haft de trevligt:) vi ses sen, ska bli kulkul <3

Postat av: Anna

Borta bra men hemma bäst :)

Det var mysigt men nu är det underbart att vara hemma igen! Puss puss

2008-10-26 @ 21:02:27
URL: http://anna1987.bloggspace.se
Postat av: Linda

Fina bilder! Saknar dig :( pussss

2008-10-28 @ 18:05:11
URL: http://liiindab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback