hej sverige.

Nu är jag och jenny hemma igen efter en helt underbar vecka. Vi har haft det så himla bra! Och vi gillade egypten väldigt mycket. Dit kan vi åka igen. vet inte ens hur man ska sammanfatta en sån här vecka. Och ungefär 500 bilder har jag.

All inclusive hade vi. Annorlunda mat har vi testat på. Och starka drinkar. Bodde nämligen mycker ryssar på vårat hotell som skulle ha hela glaset med sprit. Det funka inte för oss. Vi lärde personalen på hotellet att det finns något som fantarose och vittvin med sprite också.

Vi har iaf solat varje dag. Varit uppe tidgt och mestadels legat på stranden. Någon dag när jag brände mig blev det poolen under ett parasol. Vi var ute på båttur och snorkla. Var inne i centrum och kollade runt, jag köpte en liten vattenpipa och gjorde mina naglar fina. Om det finns något negativt med resan måste jag säga magsjuka. Trots vaccinet och all handsprit blev jag magsjuk, en natt. Men fanns bra tabletter så tur att david och linn hade köpt på sig för säkerhets skull. Jenny fick banka på deras dörr halv åtta efter mitt tjat hela natten.

Lite bilder får jag väl bjuda på också.

Och som sagt vi höll oss på stranden ungefär varje dag. Jag älskar att sola och jag älskar värme. Och att svalka sig i havet är ju inte helt fel.


Och himla trevligt folk träffa vi på också, mest svenskar, så många trevliga middagar med skratt blev det. Hotellet höll också en del BBQ kvällar vilket vi gilla.



En av de bästa dagarna var när vi åkte ut på båtturen. Första gången jag snorkla och var verkligen som att simma runt i ett akvarium. Helt underbart. Massa fina fiskar. Delfiner fick vi också se. David och linn var också med på utflykten och de hade en undervattenskamera bilder på det kan komma senare.


 Är man i egypten så är man. Vi testa att röka vattenpipa också.

Världens bästa vän och jag.

Och underbar balkong hade vi också. Sån där stor där vi lata och om eftermiddagarna.


Som sagt. Så bra! Vår femte resa tillsammans <3

Och nu börjar det bli dags för svensk mat snart. Det har jag längtat efter.

Kommentarer
Postat av: Rickard

Ser ut som ni haft en mycket trevlig resa :)

2009-04-19 @ 12:52:28
Postat av: Anonym

ser jävligt gött ut i vattnet :)

2009-04-19 @ 12:55:05
Postat av: Anna

mysigt att du är hemma igen :) har saknat dig massor gumman :)brun och fin är du med. ses imorgon puss puss

Postat av: Jessica

Ser ut som ni haft det jätte bra.. Skönt att komma bort lite :)

2009-04-19 @ 15:55:36
Postat av: Anonym

Ni verkar haft det jättebra! Avundsjuk ja blir, ja vill ju oxå åka utomlands ju... buhu... Snygga i snorkel o cyklop va ni iaf INTE. Men, ta det lugnt, de finns ingen som e de. Kram kram

2009-04-19 @ 17:15:37
Postat av: Jenny

helt underbar resa med dig snygging <3

2009-04-19 @ 20:13:57
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: Robin

Skönt att du är hemma nu. Längtar efter dig.<3

2009-04-19 @ 21:18:35
Postat av: Elin

åh vilka fina bilder, ni verkar haft det skit bra. Skönt o ha er hemma nu <3

2009-04-20 @ 10:15:39
Postat av: Lisa

Skit kul o kolla bilder=) kollade på jennys också precis o sa att vi får fika snart så ni får berätta om resan,,, =) ps hur tusan gör man sin egna design på sin blogg? kramar till di lina=) wii

2009-04-21 @ 16:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback