vårdag

Vilken bra dag det här var. Underbart väder. Träffade jenny efter jobbet. Kollade runt på stan. Sedan åt vi god kvällsmat hos jenny (jag gjorde salladen) och efter detta gick vi till våmb, gick runt och sedan till billingen och hem igen. Hur mysigt som helst med min bästa vän och skönt väder. Sommar och sol är nog det bästa jag vet. Nästan i alla fall. Och imorgon är det fredag och sedan helg. Har massa roligt inplanerat. Bland annat ska jag hem till min annsianna imorgon. På lördag åker jag, jenny och jessica till sanna i jönköping. Och på kvällen blir det fest här i skövde. Kanon.

Och snart är det bara 8 dagar kvar till egypten. <3

Kommentarer
Postat av: jenny

underbart väder idag, så bra dagen blev, du o jag, 8 daragr kvar <3

Postat av: Robin

Hoppas sötis får en grym helg det är du värd efter 3raka helger med mig. Puss puss puss

2009-04-02 @ 21:08:17
Postat av: Anna

blir bra imorgon kväll :D håller på och fixar här hemma så vi hittar alla singstarskivor och så ;) puss

2009-04-02 @ 21:29:21
URL: http://anna1987.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback