vilken lördag

Hela gårdagen var hur bra som helst. Började med en mysig sväng till jönköping med jenny och jessi. Och där mötte vi upp sanna också. Blev ikea och a6. Sedan satte vi oss på en uteservering och njöt av solen. Välidgt skönt var det!



Vid fem var vi hemma igen. Börja göra ordning mig för kvällen och sedanblev det förfest hos Sofia. Gud vad kul vi hade. Blev en himla massa prat och skratt. Sedan fortsatte vi till bogrens. Träffade på en hel del folk. Så mycket dans blev det inte den här gången för oss. Men ändå,skitbra kväll!




Sov hemma hos jenny i natt. Det var ju faktiskt mmysigt. Men nu är jag hemma igen. Lagt mig i sängen. och här tänker jag stanna ett tag.

Kommentarer
Postat av: jenny

tack för en bra helg! nu är det snart dags att börja pakca på riktigt;)

Postat av: linnea

härliga brillor på översta bilden :D!

2009-04-06 @ 15:31:17
URL: http://liinneeja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback