måndag, återigen

Här sitter jag med datan i knät. Lars winnerbäck ur högtalarna och lipstick jungle på tv.

Helgen är slut och en ny vecka har börjat. Längtar redan till nästa helg. Då blir det fest/födelsedagsfirande hos mig på fredagen, vinkväll med annsianna på lördag och götet på söndag med jenny. Och det är ju matfestivalshelg i skövde också.

Och den här veckan kommer bli bra den också. På onsdag efter jobbet ska jag och jenny på stan. Shopping. (som jag älskar) och sedan ska vi på bio. Den nya beck. Verkar ju jättebra.

Vi var även på stan ida. Gick med mig ett par jeansleggins och en lampa hem.

Nu är det snart läggdags. god natt

Kommentarer
Postat av: Robin

Saknar dig älskling!!!!

2009-08-24 @ 21:58:16
Postat av: Jenny

ja, jag längtar okcså till helgen!

Postat av: lina

Vad bra. Då är vi två :)

2009-08-25 @ 11:33:01
URL: http://liiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback