matfestival i skövde

Tanken var idag att anna skulle komma hit och så skulle vi dricka lite vin. Detta ändrade vi dock när vi båda kom fram till att vi helt enkelt inte orka. Så anna kom hit och så åt vi mat nere på stan. Är ju som sgat matfestival. En festovalbanan hann vi också med. Sedan hem till mig och mys med gurka morötter och dip till en film.



Hann även med stan på dagen. Jag och mamma åt. (matfestival som sagt) och shoppade. Sedan hem till dem och resten av dagen tills anna kom har jag tittar på mer sex and the city.

Nu är det snart läggdags och imoirn är det götet.

Kommentarer
Postat av: Jenny

snygg du är i din nya lila skönhet;)

Postat av: Shopalicios

Väldigt snyggt halsband måste jag säge :)

2009-09-06 @ 20:59:52
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback