nya saker till hemmet

Jag och jenny har varit på stan idag och vi har sprungit runt i alla affärer ett antal gånger.. Hittade en miljon inredningssaker till hemmet. nästan iaf. Köpte inget men går och klurar på vad som skulle passa bäst. Kikade lite efter kläder och fanns lite bra saker där med. Blir stan på fredag igen.
Vi tog även en glass ute på torget,


Nu sitter jag hemma. Har vattnat blommorna och plockat iordning. Nu ska jag sätta mig med min nyinköpta tidning och vänta in miss marple.

Kommentarer
Postat av: jenny

haha ja visst är de kul att kika på grejer till hemmet) minns när jag ville kolla till mig, "men msåte vi gå in där" var de efter tredje affären jag kikade i;) hihi. ses sen antagligen! puss snygging


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback