2 dagar - det gick fort.

Så har frisknat till nu och jobbat i två dagar. Och det var ju ganska snabbt avklarat. Tänk om man alltid hade så korta arbetsveckor.  Idag fick ja träffa anna också. Det var ju jättebra. Vi luncha på kina resturang idag. Jättegott tyckte vi. Köpte även med oss fika till tre rasten.

Efter jobbet träffade jag jenny. Vi har gått på stan. Vilket vi gjorde igår också. Då hann vi även med elins esplanad. Har köpt mig lite nya kläder nu:) Det är ju bra. Imorn blir det nog mer shopping. Ska luncha med jessica och sola och förhoppningvis till stan och köpa mig en ny tröja:) Och på kvällen ska jag och jenny hitta på något. En kväll som innehåller vin och cider blir det nog.

Så men ikväll då. Ska ha myskväll här hemma. Kolla någon film kanske, eller tv. svårt val ;)

Kommentarer
Postat av: jenny

mkt bra dag idag o du var för roligt också:) imorn kväll blir det kulkul! ses då snygging <3

Postat av: Anna

Fatta en hel vecka sen vi sågs senast idag ju :'( tur att vi var på jobbet båda två sötis <3

2009-01-30 @ 22:01:36
URL: http://anna1987.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback