hemma från en helg i jönköping

I fredags åkte jag och mina tjejer jenny jessi lisa och elin ner till jönköping till sanna. Väl framme åt vi tacos. Och sedan blev det lite dricka, lets dance, massa prat och bra musik. Sedan kom Robin. Jenny kände sig ju inte så bra så vi stanna hemma medans de andra gick ner och kolla stan. Och mitt i natten storma allihopa in.


På lördagen utforska vi jönköpings shopping. Jag, Jenny och Elin. Det var inget att rekommendera. Sedan hem och vila innan vi börja göra ordning oss. Jenny mådde ju som sagt dåligt så hon åkte tyvärr hem medan vi andra börja förfesta. Vilken kul kväll vi hade. Ni är alla så sjukt bra och söta. Robin kom förbi igen. Den här dagen följde jag ju iaf med ner till stan. Ett framsteg. Mm tror inte någon sov så mycket den natten. Alla kom hem vid lite olika tillfällen och endel ganska sent;) haha.



Och så kom söndagen. Gud vilken dag. Låg i sängen hela dan typ, eller på luftmadrassen. Var väldigt trött. Men det var lite mysigt ändå. Vid en tre fick vi iaf tvinga oss upp och få i oss lite mat. Sedan blev dte vila igen tills vi åkte hem.

Men har haft en väldigt bra helg med några väldigt bra vänner. Måste vi göra mer.

Ikväll blir det att sitta vid datan och kolla film. Tror jag.

Kramkram

Kommentarer
Postat av: jenny

MÅSTE göras snart igen! o gud vad söt du är!

Postat av: Anna

Skönt att ni hade en mysig helg <3 fin du var gumman puss puss

2009-01-19 @ 21:31:02
URL: http://anna1987.bloggspace.se
Postat av: jenny

ses snart sötis <3 ska bli skoj!

2009-01-20 @ 15:32:27
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: Robin

Saknar dig sötis och längtar efter dig. Puss puss

2009-01-20 @ 19:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback