lunch på mangos

Hemma igen från stan. Jag och jessica åt jättegod lunch på mangos. Sedan kollade vi stan lite snabbt. Köpte mig en tröja och ett nytt linne. Jessica fick också med sig ett köp hem. Sedan sola vi. Skönt med lite värme tyckte vi. Längtar så tills vår och sommar. Det är vår tid.

Söta jessica på mangos.

Så nu ska jag väl börja förbereda mig för kvällen. Måla naglar och duscha och så. Ikväll blir det en lina och jenny kväll. Kanske att jessi kommer till oss runt en 10 :) Vore kul. Och troligen bogrens ikväll. Dit ska de flesta jag pratat med.

Och juuste det här är ju elins dag. Grattis. Vi ses ikväll ;)

Kommentarer
Postat av: jenny

blir kul ikväll! <3

Postat av: Elin

tack sötis, du är så underbar! Diamman ikväll, yes;)

2009-01-31 @ 15:33:04
URL: http://eliiine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det var riktigt gott. OCh jag vill utomlands nu. Men vi syns antaligen ikväll, förhoppningsvis:D Ringer ikväll. puss

2009-01-31 @ 15:47:19
Postat av: Anna

Hoppas ni hade det kul igår kväll <3 puss

2009-02-01 @ 11:31:48
URL: http://anna1987.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback