nyårsafton

Skitbra kväll blev det. Tidigare år har ju inte nyårsfton blivit så lyckat jämt. Men i år blev  det ändring på det. Jag hade skitkul.
Kvällen började ju hos sofia. Jag sofia och linda lagade mat. Okejdå mest linda men hon är väldigt bra på det. Och gott blev det. Sedan kom elin och sannis. Och festen fortsatte. Innan 12 slaget åkte vi ner till en annan fest  vasastan i en väldigt stor lägenhet. Det var kuul. Där firade vi iaf tolvslaget. sedan fortsatte vi ner mot östermalm till Robin. treevligt. Sen sent på kvällen började sofia och jag hemvandringen, stannade till på stan innan vi fick kämpa oss med en taxi;) Sedan blev det nattmat hos sofia (eurobaugette finns ju inte kvar) Som sagt skitbra kväll.








Ikväll blir det sex and the city kväll här hemma.. Ska bli himla bra det också!

Kommentarer
Postat av: jenny

ser ut att ha varit bra:) synd att man inte kunde vara med. o gid va snygga ni var ;) <3

Postat av: Sofia

Lina. Ungefär när under kvällen amputerade du benet och varför missade jag detta?

2009-01-02 @ 23:11:37
URL: http://sofiaf.devote.se
Postat av: Anna

Jag hade också en lyckad nyårsafton, det är inte varje år det inte ;) Detta året ska bli det bästa nånsin <3 Puss puss

2009-01-04 @ 10:30:34
URL: http://anna1987.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback